Tellimiseks on VAJALIK kasutajakonto loomine.

Soovi korral saab seda teha SIIN

Kui Te ei soovi kontot luua, siis helistage meie klienditoele, ning sooritage tellimus telefoni teel.

Kliendikontole on märgitud ka personaalne allahindlus vastavalt sooritatud summeeritud ostusummale. Ostusumma on summeeritud, ning on konto põhised. Süsteem peab automaatset arvestust, ning  vajaliku summa täitumisel lisandub vastav staatus automaatselt, ning jääb kontoga seotuks. Konto kustutamisega andmed kustutatakse, ning uuesti registreerudes algab arvestus nullist.

Võimalikud levelid:

Level  0 – Kodulehel märgitud hinnad.

Level  1 – Registreeritud klientide allahindlus -10% kodulehel märgitud hindadest. Vajalik kliendipõhine ostude kogusumma 1000 EUR+ KM.

Level  2 – Registreeritud klientide allahindlus -15% kodulehel märgitud hindadest. Vajalik kliendipõhine ostude kogusumma 2500 EUR+ KM.

Level  3 – Level 3 on võimalik saada edasimüüjatel. Allhindlus % vastavalt lepingule.

Kliendi soodustus on nähtav peale ostukorvi lisamist ostukorvis. Välja toodud jaemüügi hind, ning kliendikonto soodushind.

Kliendi soodustus kaotab kehtivuse juhul, kui klient on saanud 3 kirjalikku, sh e-maili teel, hoiatust õigeks ajaks tasumata arve eest. Seejärel hakkab arvestus taas baastasemest.

PS! Seoses hinnastuse uuendusega ja arendustöödega lehe juures, siis mainitud levelite süsteem EI kehti "PUIDUTÖÖLEMISE MASINAD" ja "FESTOOL-i seadmetele" kategooria kohta.

Samuti ei rakendu kliendi allahindlus "LÕPUMÜÜGI" toodetele. Lõpumüügi hinnad on lõpphinnad kleindile.

Hinnad.

Hinnad on kuvatud nii ilma käibemaksuta, kui ka koos käibemaksuga.

PS: Kõikidel toodetel, tootekoodid lõpuga -X10, on hind 1 tk kohta. Kuid miinimum tellimus nende toodete puhul on 10tk.

Hinnad, kus on ajutiselt märgitud 1,99 EUR jne, on hetkel vaid ajutised, et saaksime uutele kaubamärkidele jooksvalt andmebaasi ehitada (tehniline kirjeldus jne).

 

Tellimine.

Tellimiseks on vajalik konto loomine meie tellimiskeskkonnas. Sisselogituna on võimalus enda tellimuskorvi lisada tooted, mille vastu huvi tunnete. Pärast tellimuse esitamist, vajutades nupule „Kinnita tellimus!“ saadetakse meie müügipersonalile e-mail koos päringus esitatud toodetega.

Seejärel kontrollitakse laoseisu ja teavitatakse Teid tarneajast.

Toodete laos  olemasolu korral saadetakse mitte lepingulistele klientidele ettemaksuarve. Peale arve laekumist saadetakse tellimus teele vastavalt tellimuses valitud transpordi viisile.

Lepingulistele klientidele saadetakse kaup välja koos arvega, maksetähtajaga vastavalt lepingus märgitud tingimustele.

 

Tarneaeg.

Keskmine tarneaeg on 3-5 tööpäeva, sõltuvalt tellitud koguste olemasolust laos. Kui laos on väiksem kogus, kui soovitud, siis võimaldame saata tellimuse kahes osas. Seejuures teise osa transport on tasuta.

Erandina on Pfeili toodete tarne aeglasem, kuna sõltub tollimise ja transpordi kiirusest.

 

Transport.

Meie partneriteks on kauba transpordi osas Omniva pakiautomaadid ja kullerteenus, SmartPost, ning ELS kullerteenus.

Oleme tähelepanu pööranud just Eesti, Läti, Leedu ja Soome turule, kus tänu Omniva ja Itella pakiautomaadid tagavad unikaalse transpordi.